17 oktober 2007

"Breakfast at Pressbyrån" starring Anna Sandh

Frukosten, denna dagens viktigaste måltid, har tappat fotfästet i mitt liv... eller är det jag som tappat greppet om frukosten kanske *fundra* ja, vem vet. Mina intentioner är ALLTID så goda och jag tycker att jag har oceaner av tid på mig, men sen, på ett mystiskt sätt som är helt oförståeligt för mitt psyke springer tiden ifrån mig och jag står och sväljer dagens piller med två klunkar hjortronyoghurt direkt ur förpackningen, flänger på cykeln, sover på tåget och så är jag i Norrköping med några minuter över... "ah, frukost" tänker jag då och går in på allas vår Pressbyrån och köper en stor take-away-latte och en croissant - What's up with that!?!? Tror jag att jag är nån cool medelhavstyp/fotomodell/Audrey Hepburn i "Breakfast at Tiffany's" eller har jag bara ballat ur i största allmänhet!? (Svåra frågor, tacksam för svar!)
Annars är det tentaplugg på G och i närmaste framtiden hägrar shoppingrunda med P.D (som för övrigt är sen, vad säger vi om det tjejer? är vi glada? känner vi oss uppskattade? känner vi oss speciella? *bitsk*).

(nyupptäckt i cdhyllan, Tanya Stephens... svängigt, annorlunda, glatt och argt, allt på samma gång i en otippad harmoni.)

"So I get high a little, and I die a little, I even lie a little just to get by a little..." - "Love you a lot", Tanya Stephens

3 kommentarer:

Anonym sa...

ajaj då...slarvar med frukosten! Skärpning!

Tove sa...

Du har inte ballat ur, du har bara kommit ner till samma nivå som vi andra studenter tafflar runt på jämt! Ordentliga frukostar är en übermenschvarning.

Den sena ankomsten är ett lyxproblem. Du ska vara glad att din snubbe vill gå på shoppingrunda med dig!

Längtar tills jag får träffa dig och prata ut om mitt liv som - faktiskt - ballar ur.

Tycker så mycket om dig! Stor kram!

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).