21 december 2009

Long time no see

Jaa, det var en herrans lång tid sedan jag gjorde något inlägg här, och ännu längre sedan det fanns någon kontinuitet i inläggen. Jag kan endast förklara det med att jag gjort en massa annat och att lusten att skriva om allt inte riktigt infunnit sig.

Livet för lilla Anna bland alla andra är dock sig ganska likt. Jag är fortfarande löjligt positiv till det allra mesta, jag läser fortfarande en hel del böcker (men ite fullt lika mycket längre) och jag träffar mina kära vänner, pratar och umgås! Något jag gjort innan också, men som jag numera gör i en helt annan utstrckning är dock att sticka. Jag har blivit nyfrälst och helt biten! Jag är fast! I och med att jag hittade gänget i Lkpg Knitters samt onlinecommunityn Ravelry.com så är stickningen min största hobby. Det är så roligt på så många olika sätt! Jag är otroligt glad över de nya bekantskaper jag hittat via detta och jag blir så glad över mina små alster!



Nog om stickning för just nu dock. Nu är det ju julen som gäller! Igår var det dags att lösa in födelsedagsbiljetterna ill julkonserten med Peter Johansson och Matilda Hansson! Det var en helt underbar stund och jag sjöng och diggade i vanlig ordning!

Lite senare bär det iväg till ett alldeles extra spännande möte som jag planerar att berätta mer om senare. Men jag kan säga så mycket som att jag gärna vill att ni håller en tumme eller två för mig! :)

Inga kommentarer: