13 juni 2007

Tvättdag!

Inför min stundande resa såg jag det som en nödvändighet att se till att garderoben var någorlunda välfylld av rena kläder, för att jag ska kunna välja ut det absolut bästa att ha på mig när jag springer omkring och gör Paris osäkert! Dagen har med andra ord ägnats åt tvätt! Sista maskinen hänger just nu på tork så jag är snart klar och har ju faktiskt en väldans massa timmar kvar på dagen... och det är tur! Jag har nämligen konstaterat att jag måste läsa cirka 200 sidor om dagen för att bli färdig med H.P innan resan!

Som min kära reskamrat och tillika syster påpekade kan jag ju dock ta med boken, men ha den i resväskan (den är på tok för stor för att få plats i min handväska) och läsa en annan bok under själva flygresan, men, det skulle vara kul att läsa ut den... Jaja, det visar sig.

I övrigt ägnar jag just nu ganska mycket tid framför den här dumburken. Har skaffat mig ett litet beroende av att göra blandskivor. Det är ju så kul!!! Temaskivor för hela slanten, till alla vänners stora glädje (?), eftersom det är de som får ta emot de små musikpresenterna!

Ja, just nu är det låtar som nämner andra kändisar som är på G och jag har lite problem... är uppe i 14 låtar och vill ha några till, så jag lyssnar, letar och väljer för fullt! Tips någon!

"I wish that I was like Tori Spelling, with a car like hers and a dad like hers..." - Jill Sobule, "Supermodel"

Inga kommentarer: