01 augusti 2007

I blåbärsskogen med en 89-åring

Klockan var 10.00 och jag stod i hallen och tog på mig mina skor när jag hörde en bil tuta... självklart var det min dejt, min kavaljer, min hjälte - min farfar! Jag ska inte bli långrandig i detta inlägg utan bara göra en liten uppdatering. Den här dagen har varit underbar på alla sätt, jag har spenderat tid med en underbar man med så otroligt många historier och minnen, jag har plockat drygt två liter stora, fina blåbär och jag har fått klartecken att jag kommer få fortsätta skriva artiklar för ett nätmagasin i framtiden, något jag verkligen ser fram emot!

OK, ska nu avsluta detta, krypa ner i sängen och fortsätta läsningen av sista delen av "Sagan av Belgarion"... spännande värre!

(väljer att strunta i dagens deppstund och tackar syster A för support..)

"It's time to be a big girl now, and big girls don't cry" - Fergie, "Big Girls Don't Cry"

3 kommentarer:

Sinclair Landskap sa...

Vad du är gullig! Klart att jag är där! Kramar

Anonym sa...

Vadddå för närmagasin *nyfiken* vad har jag nu missat! Hoppas livet är toppen. Love ya!

Anonym sa...

nätmagasin menar jag såklart =)