02 november 2007

Dekadens...?

Ah, shopping! Detta dekadenta och alldeles för pengakonsumerande nöje... önskar ibland att jag var omåttligt rik så jag kunde glida omkring inne på NK och bara välja och vraka! Men, jag är student, borde spara, borde inte handla, borde, borde, BORDE! Äh, jag har köpt billiga saker och nästan bara sånt jag på ett eller annat sätt behöver, och jag lät faktiskt bli en hel massa saker som jag KUNDE ha köpt, och gärna ville ha, och det dyraste jag köpte var faktiskt presenter! Så det så! Jag tycker att jag har varit duktig!

Syster ropar från köket, kvällsmaten stundar, jag ska duka!

1 kommentar:

Tove sa...

Fönstershopping kan också vara kul. Eller bara att prova. Men du är värd att skämma bort dig lite! Glöm inte presenter till dig själv! (Dock vet jag ju att du hittat något till dig själv redan...) ;)

Kom hem snart. Kram!