14 januari 2008

Bombnedslag x 2

Satte mig precis och la in lite bilder i datorn och kom på att jag ju skulle kunna lägga upp lite bilder här, från lägenheten! Ja, ni som varit här allaredan vet ju att kaoset är långt ifrån över, men det har i alla fall blivit bättre! Ni som känner mig vet även att detta kaos går mig på nerverna... jag vill bli kvitt alla j*kla lådor, men vill ju självklart inte bara trycka in några saker där de inte ska vara, "var sak har sin plats" och organiserat värre ska det vara! *le* Så det tar ju sin lilla tid.

Så, detta är alltså bombnedslaget som jag numera kallar mitt hem! Observera de underbart klatshiga väggarna i köket! *le*



I fredags var Tove på besök! Vi drack kaffe, pantade flaskor, var på apoteket, handlade musli (hur får man till de där tyska y-prickarna?) och så låg hon på sängen och läste dikter för mig när jag stökade med mina lådor och prylar, helt underbart med andra ord!


"In good times, and bad times, I'll be on your side forever more, that's what friends are for" - Dionne Warwick, "That's what friends are for"

1 kommentar:

Tove sa...

vad kort hår jag har!

mysigt inlägg. det var en väldigt bra dag, i fredags. det får vi göra om snart! eller så får du komma hit och läsa lite poesi.