04 juli 2008

Hemma igen...

..efter att ha varit i Blekinge i drygt en vecka. Vi åkte ner för att fira midsommar, stannade en vecka och firade sedan Peters farmor Lilly i lördags. Ja, och sen har vi ju varit här hemma hela den här veckan... Tiden går fort när man har roligt, och det har vi! Köket är så gott som färdigt och jag ÄLSKAR det!

Här kommer lite blandade bilder från vår visit i Blekinge. Håll till godo!


P-P hämtade oss i sin flashiga bil!


Vi hittade supersöta små kattungar som vi ju bara var tvugna att kela lite med...


Sen tog vi båten ut till bastuflotten...



Midsommarkvällen var underbar!


En dag var jag ute till sjöss tillsammans med herrarna Erlandsson (Tommy, Jonas och Peter)


Väl hemma hade Tommy att göra med sin biodling.


Jag fick se min allra första ekoxe (eller ett huvud iaf!), som ju är Blekinges landskapsdjur.


Här är vi på stadsvandring i Karlskrona.


Vädret lockade oss till många långa promenader i den underbara naturen...





Självklatr passade jag på att kela med katterna i Bergagården.


Så här mycket glass får man när man köper "1 smak" på Glassiären i Karlskrona! Och så här glad blir man när man äter den! :)

Pärlan - Familjen Erlandssons andrabil (en Saab 96 / V4) som vi puttrade runt i!

På Lillys 80-årskalas hade vi alla trevligt! Här Anna-Maria och Jonas.




Födelsedagsbarnet med maken Filip.


Inga kommentarer: