18 januari 2009

Dumbells anyone?

Nya vänner i Ekholmen! Jajamensan, mina tvåkiloshantlar alltså! Eller dumbells som det heter på engelska (något jag lärde mig igår när jag letade tips på bra övningar genom youtube.com). Roligt är det, och känns gör det - me like! Men, självklart vaknade jag idag (kl sju, ställde klockan tidigt för att ge mig ut och springa) med hosta och feberkänningar. F*n i helv*tes j*vla sk*it! Har ynklat lite idag... och bara kört några få repetitioner med hantlarna... *le* Kan inte riktigt låta bli dem...


4 kommentarer:

Jo sa...

Det har skett en viss utveckling på träningskläder på några år...

Jo sa...

Har du förresten möjlighet att vara barnvakt den 7 februari?

Tove sa...

hahaaa ÄLSKA BILDEN!

Hur kan sjukdom drabba dig jämt? suck! jag försöker inte ens träna men frisk håller jag mig på något mystiskt vis. eller så ignorerar jag bara symtomen.......

ledsen att jag inte läst din fina blogg på så länge, har verkligen fullt upp, det brinner i knutarna. men jag har lite dåligt samvete för att jag inte pratat nåt med dig. tack för de fina korten!! de lyser verkligen upp. KRAM!

Snorkelfarmor sa...

Hehe... Jag formligen älskar denna bild!!
Jag ska lätt sy upp sådan träningsutstyrsel. Kan kanske bli lite jobbigt att springa på Crosstrainern med klänning men man kanske kan göra några stroppar lr nått som håller upp kjolen *funderar*

//Emmabollen