25 januari 2009

Äntligen på G igen!

Jädrans influensa säger jag bara! Inte alls roligt att ligga med feber , hosta och ont i hela stackars kroppen! Och sämre blev det när min passup, eh, jag menar sambo också blev smittad! Helt plötsligt var det ingen som tog hand om mig längre! (mamma fortsatte självklart med sina aktioner, men hon är ju inte här hela tiden!) J*kla sk*t asså! En vecka är ungefär så lång tid det tog för mig att känna mig som människa igen, och en vecka av skolarbete har jag missat - inte bra!

Men, imorgon tar jag nya tag och hugger in på en ny vecka, och den ska bli bra, så det så! Och kanske kan jag träna lite också, inte imorgon och kanske inte på tisdag men sen (förutsatt att allt känns bra, lugn, bara lugn mamma.)! Annars har jag mycket intressant läsning att ägna mig åt, en del hushållsarbete och lite vänner som behöver veta att jag fortfarande finns och tänker på dem... Så, en ganska bra vecka att se fram emot tror jag...

Nu ska jag nog bosätta mig i sängen, med en stor kopp med något värmande och en film i datorn... tror nog jag kör en repris på Mamma Mia, bara för att riktigt känna att det kommer bli en bra vecka!


"You can dance, you can jive, having the time of your life, oooh see that girl, watch that scene, diggin the dancing queen"

2 kommentarer:

Tove sa...

Glöm inte att du ska se den med mig sen också ;D

Anna sa...

Tove - skulle jag väl aldrig glömma! Vi ska mysa och sjunga och ha det super! Kram