04 februari 2009

Skönt är ordet!

Skönt som bara den i både kropp och skalle när jag nu varit ute och sprungit en sväng med Kelly Clarkson i lurarna. Jag brukar inte springa med musik fö rjag brukar tycka om alla andra ljud runtomkring, men just idag var jag musiksugen!


Annars är det mycket med praktiken just nu. Är där hela denna vecka samt nästa och det är ett så härligt ställe! Ifrågasättande personal som tänker på vad de faktiskt säger och gör, material som finns där av en anledning och lokaler som inbjuder till alla möjliga (och omöjliga!) aktiviteter! Och så barnen förstås! Jag vaknar på morgonen och längtar efter att gå upp och komma iväg till förskolan, och det känns fantantiskt!

Nu är det stretching som gäller och sedan duschen. Efter det måste jag nog ha ett mellanmål och med lite ny energi i kroppen ska det pluggas lite. Energin finns i mig och jag älskar det!

2 kommentarer:

Sinclair Landskap sa...

Underbart! Energin smittar av sig!

Tove Solbeckar sa...

Ja, vad skönt att du har hittat en praktik där du trivs. Kan höja motivationen på vägen mot examen! =)

Skönt att höra att du mår bra nu när jag inte pratat med dig på länge.

Kramar.