06 januari 2009

Piratpyssel...

Senaste tiden har jag bott i en väska, sedan den 23e december närmare bestämt, men nu är jag hemma igen. Jul och nyår i Blekinge var underbart med släkt och vänner, god mat och mysiga promenader. Hem till Linköping for vi första dagen på det nya året och redan dagen därpå tog jag tiiidiga tåget till Sthlm. Där har jag träffat systrarna, jobbat på Kungliga Myntkabinettet samt hälsat på Elin, Ralph och Iris.

"Några bilder?" undrar du säkert nu. "Självklart!" lyder svaret!






1 kommentar:

Tove sa...

Fin Stockholmsbild! Vad bra att du bloggar Anna, kul att läsa.

Jag vill ju se hur du såg ut som pirat! ;) Du var säkert snygg som stryk.

Längtar tills vi ska ses och fika. Gärna tidigt nästa vecka? Tisdag? Hoppas allt pluggandet flyter på som det ska!

KRAM!