15 januari 2009

Träningsvärken avtar

Idag stod Portfolioseminarium på schemat, fyra timmars diskussion om kursen som nu är avslutad. Ganska trevligt, väldigt dålig luft och mycket skönt att ha avklarat! Nu väntar nya utmaningar i form av kursen "En förskola och skola för alla"(15 hp) och sedan C-uppsats innan sommaren. Känns spännande! Dock kommer nästa vecka bli lite hektisk då jag mer eller mindre kommer läsa dubbla kurser... har nämligen lite igentagningar från innan jul då jag var sjuk. Men men, det blir säkert bra!

Hoppandet, jaa, det går det också ganska bra med. Träningsvärken som kom som ett brev på posten har varit ihärdig och intensiv (mina vader var katastrof!!!) men börjar nu avta. Igår blev det promenad i solen med min älskling och idag har jag slappat vad gäller träning... Men imorgon blir det nog hoppa av igen! Det är verkligen roligtoch jag tror av någon outgrundlig anledning att jag kommer vara duktig den här gången... fortsätta träna och må bra och bli snygg (delar med mig av en av mina inspirationsbilder)! :D


Nu ska jag börja fundra på käk... lite rester från kylen (rotsaksbiffar/plättar) och en fräsh sallad tror jag det får bli. Har fått dille på sallader med världens godaste dressing! Jag blandar olja, balsamvinäger, honung, senap, salt och peppar - förtrollar vilken grönsak som helst till smaskens!


3 kommentarer:

Sinclair Landskap sa...

Näää, vi systrar tycker att just den tjejens kropp var läskig! Hon ser fel ut... Du är snyggare redan ju!
Kramar

Anna sa...

Systrarna: Ja, den ser lite mysko ut, men den är vältränad och bilden gör att jag känner för att röra på mig, så den funkar! Men, tack tack!

Tove sa...

BLI snygg?? What???

Ja, sån dressing är MUMS!!