25 mars 2009

Fjärilar i magen...

.. för idag var det dags! Klockan halv två mötte jag upp med en glad och stöttande Tove. Utanför studion satt en gammal klasskompis från Folkunga och det blev just han som fick äran - att göra hål i min mage! Tio år efter alla andra har jag nu skaffat min första piercing. Och jag måste säga att jag tycker att jag är i fas. Alla andra tog hål i öronen när de var 12 och piercade naveln när de var 15. Själv skaffade jag mig inte hål i öronen förrän jag var 23 så, det är väl inte mer än rätt att jag skaffade lite bling i naveln nu som 25åring!

Ja, jag är glad och nöjd och firade min nya smyckning med att gå till myrorna med Tove-vännen. Böcker är härligt och med ett par kassar sådana gick vi till Tjock-å-lat för att bläddra och dricka kaffe. Nu sitter jag hos Åsa och myser och snart ska vi stänga igen butiken och fara hem. En mycket lyckad dag på stan helt enkelt!

Inga kommentarer: