12 mars 2009

Liten bildkavalkad

Mysiga dagar! Kusin Malin kom hit igår, drack kaffe, pratade barnuppfostran och åt kvällsmat. Tacobiffar, coucouc, broccoli, pärltomater, guaccamole och hemmagjord tomatsalsa. Biffarna fick betyget "godaste biffarna jag ätit" av Peter.



Sista dagen på praktiken gjorde mig lite moloken så jag unnade mig en blombukett... vårfint och glatt! Gav floristen en liten utmaning och bad om en bullig vårbukett för under hundringen. Är nöjd måste jag säga!


Förra helgen var det barnvaktande som stod på schemat. Fyra knoddar och en vappe, tacos och Andra chansen. Mysigt och trevligt hade vi, men sjukhusbesök blev det för föräldrarna... inte bra.


För ytterligare ett tag sen var jag i hufvudstaden och hade pyssel på Myntkabinettet (gå dit vett ja!). Passade på att hälsa på Jenny, Micke och Folkemannen i nya lyan också! Underbar lägenhet, smaskig semla, trevligt umgänge och en busig Folke!



Ja, en liten bildkavalkad i mina mått mätt. Men, det finns mer att hämta från! Datorn börjar säga till mig att jag inte har plats för mer bilder nu! Vad ska jag göra dårå?

3 kommentarer:

Sinclair Landskap sa...

Bilden på Folke och toalettrullen är helt underbar! Lite som en barnboksillustration.

Extern hårddisk, kanske?

Tove sa...

Hurra, långt och roligt inlägg.

Du är bra på att fota!

Anonym sa...

Diggar dina kort fett! Bilden på toalettrullefesten och kortet på din Farfar i vänstermenyn är toppen!