13 mars 2009

Tillbakablick

För knappt ett år sedan var vi i Blekinge och hälsade på (ja, vi har ju varit där sedan dess också...). Då gick vi promenader i vårsolen, Peter gungade sina små systerdöttrar på den stora svänggungan och Gissa småg omkring i fjolårsgräset...


Strax därefter var jag i Stockholm för att gå på Trädgårdsmässan och umgås med systrarna. H och jag intog fika utomhus när vi besökte Drottningholm... är inte det vårigt så säg!


Folkemannen var nykläckt, endast fyra veckor gammal då jag såg honom för första gången och den här bilden togs...


I april 2008 spelade vi discgolf i Bjärka Säby och vårlöken täckte gräsmattorna!


Så, vi är redo för vår nu. Vi längtar! Men, och jag måste få med detta men, jag tycker det är ganska trevligt med snö också... Dock vet jag att vissa andra inte har lika gott tålamod me våren som jag har. Dessa bilder är för er! För snart är den här - VÅREN!

Inga kommentarer: