05 april 2009

Betapet

Tvättade sex maskiner tvätt igår! Ganska nöjd med det måste jag säga! Idag har vi varit och fikat med mamma och ikväll blir det parmiddag med PP och Helena. En ganska härlig söndag om jag får säga det själv... dock saknar jag solen. Både Peter och jag hade ställt in oss på vårsol idag och blev mäkta besvikna när vi tittade ut imorse. En smoothie och en kopp kaffe senare var vi dock muntrare.

Nu äter vi lunch och datanördar oss. Peter sitter vid sin dumburk och spelar och jag sitter här, samtidigt som jag har ett parti Betapet igång. Multitasking! Vill för övrigt utfärda en varning, Betapet är beroendeframkallande!!!

4 kommentarer:

Jo sa...

Vad är Betapet och var är länken???
Jag behöver en ny drog!

Anna sa...

Betapet är ett sida där man kan spela aalfabet på nätet, mot andra språknördar i hela vårt avlånga land. Adressen är precis så enkel som betapet.se och man fastnar snabbare än man kan säga SAOL.;) Ha det så roligt men skyll inte på mig när ungarna gnäller om kvällsmat och du säger "mmmm, mamma är snart färdig" samtidigt som du startar en ny match!

Johanna sa...

hahahah! Kunde inte låta bli bara.. skulle ändå duscha å jag stod å prova den!!! Ja då vi hitta ett par som dög åt madame! Vad vare för böcker?

Tove sa...

Beta är LIVSFARLIGT.