15 april 2009

Påsk i Björnliden


I onsdags for vi och i måndags kom vi hem. Lite skidåkning, mycket sällskapsspel och några utflykter hann vi med. Vattnet uppe i Björnliden var "förgiftat" av någon bakterie så det blev en hel del meck med detta. Allt vatten måste kokas, tom diskvatten! Vi klarade oss dock fint från magåkommor. Ända tills vi kom hem! Både Helena och jag lyckades få med oss en släng av matförgiftning på hemresan. Utfärdar härmed en varning för bearnaisesåsen på Flottaren i Vansbro! Gårdagen spenderade jag med att pendla mellan sängen och badrummet. Men, idag mår jag bättre så jag jobbar på att få i mig energi och fixa nya tiderna för intervjuerna som jag skulle ha genomfört igår! Typiskt!

Fler bilder från fjällvistelsen kommer senare!

1 kommentar:

Tove sa...

Vilken otur du har med hälsan käraste vännen =(

Ska minnas dina visa ord nästa gång jag besöker Vansbro!