02 september 2009

Det var bättre förr?

Nytt utseende. Vad tycker vi? Tillbaka till det gamla? Övriga önskningar?

Idag ska det handlas; Ikea, ICA Maxi, K-Rauta - rubbet! Peter är ute och går med Peter och jag skriver listor på allt som skall inhandlas. Många, långa listor blir det. Hemma skall det fixas och donas och till det behövs grejer, på söndag skall det födelsedagsfikas och till det behövs det grejer och jaa, kylskåp, frys och skafferi behöver fyllas på, med grejer! Annars kan jag meddela att koftan nu är ihopsydd och endast saknar ärmar. Som jag ska börja på idag. Jag är mycket nöjd!

Just nu skall jag dock ringa fadern min och kolla läget med transportmedlet till alla våra grejer. Sedan är det nog dags att göra sig i ordning, innan sambon kommer hem och ska göra detsamma. Tornby- here we come!

1 kommentar:

Världsmetropolen Linköping sa...

den nya bloggen är mkt behagligare för ögonen. Grön har liksom aldrig varit en Asplundar färg...if you know what I mean.