30 januari 2010

Dagens siffror

8.15 gick vi upp.
22 grader kallt var det ute.
4 andra promenerare såg vi på vår runda.
8500 steg visar stegräknaren.


Underbar vy i Vidingsjöskogen! Gnistrande snö så långt ögat når!


Andedräkten fastnade snabbt i både halsduk och hår! Och jaa, jag hade solglasögon, det var näst intill nödvändigt för min del. Jag är lite känslig för när det blir så passa ljust.


Peters ser mer ut som en snömonster än den beskedliga unga mannen vi är vana att se honom som! ;)


Mysiga snötyngda träd kantade vägen genom skogen, och där vägen svänger ser vi solens strålar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackra bilder på vinterlandskapet! Väldigt duktigt att gå upp så tidigt, det gjorde inte jag....
Kram från Alexandra!

J. sa...

Jag hörde att ni haft köldrekord där på östgötaslätten! Men visst är vintern fantastisk!

Tove sa...

Hihi, flickan bredvid snömonstret var himla söt! <3