03 februari 2010

"Busy hands" och för många basilusker...

Ja, som vanligt håller jag mina händer sysselsatta! Här är några projekt som blivit färdiga senaste tiden.





Annars är det sjukstuga som gäller för mig. En vecka på två nya förskolor var tydligen vad min arma kropp klarade av. I lördags kom febern och så var förkylningen ett faktum. Jag låg i sängen/soffan hela söndagen och jobbade stenhårt på att bli frisk, fick inse mig besegrad på måndagen men kände mig pigg igen i tisdags. Men (som Tony säger) jag hade fel! Hemma idag igen! Hoppas på fredag och tror att det är någorlunda realistiskt.

Nu ska jag ta min filt, min tekopp och min stickning och inta soffan. Här ska vilas!

1 kommentar:

Tove sa...

Innan jag såg galgen trodde jag att det översta var ett par... låt oss säga mycket SPECIELLA... spetstrosor.