15 maj 2010

Ändrade planer.

Veckan har varit seg, tråkig och mestadels inriktad på att sluta vara sjuk och må bättre. Idag är första dagen sedan söndag förra veckan som jag känner mig som människa, och inte mår illa.

Städning och allmänt fixande stod på dagens agenda, och vi började starkt! Dammsugaren är framme (och änvänd), sängen har bliivt bäddad med rena sängkläder, en svart soopsäck med gamla slitna kuddar och täcken står i hallen och ska få nytt hem (-läs stor container). Jag är i full gång och röjer i bokhyllan i sovrummet när telefonen ringer. Peter svarar. "Hej K-A! Åh, det låter trevligt, men du ska få prata med ditt barnbarn här, jag hoppar in i duschen så länge så får ni två bestämma mer exakt."

Jaa, så nu har vi istället en timme på oss att duscha och äta lunch för sedan drar vi till Vimmerby med världens bästa 90+ :are och tittar på fotboll! :D Jag älskar verkligen den mannen! Vimmerby here we come!

Inga kommentarer: