04 januari 2011

Ett fotokollage till blev det.

Ja, när jag väl börjat med något har jag en tendes att fortsätta. Detta gäller även sysslan att använda Picasa för att göra fotokollage. Det var ju väldans roligt tyckte jag. Och varför inte summera handarbetesåret 2009 också, när jag ändå håller på. Lite väl sent kan tyckas, men bättre sent än aldrig tycker jag! Detta är alltså delar av (en del blev aldrig fotat innan det gavs bort) av vad jag färdigställde under 2009, det år då jag började sticka på allvar (eller vad man ska kalla det...).


Inte mindre än sex stycken mössor blev det och så provade jag för första gången att sticka "spetsmönster". Ett spännande stick-år minsann!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Fin blogg och massa fint stickat. Återkommer gärna hit.
Ses kanske på online stickcafé på facebook(Katarina Karlsson)

Efwa - Medea sa...

Massor med fint stickat. Finns du på ravelry? Jag heter Medeas där.

Anna sa...

Katarina, du är hjärtligt välkommen! Och tack för de snälla orden!
Medea, visst finns jag på Ravelry, annsa168 är jag där. Vi ses!