14 november 2007

Morgonjubel!

G! G! G!!! Jag klarade andra tentan!!! *jubel och fanfarer* Aaaaah, livet leker! Praktik i Kolmården igår och idag! De där ungarna kan verkligen få mig på bra humör! Skönt att bli påmind om vad det är som är så underbart med läraryrket, särskilt när motivationen tryter i skolarbetet. Just nu sitter jag i mitt härligt röda kök, dricker en kopp kaffe, äter en lingongrova med skinka och senap, ler vid vetskapen om att min älskling ligger i rummet bredvid och sover, ser fram emot middag med Elin och Chrille senare idag, längtar efter Thanksgiving med systrarna och bara njuter av livet! I'm back on track!!!

Men nu måste jag skynda lite, äta frukosten färdig och sedan packa ihop mig och susa ner till stationen för att ta tåget tio i sju. Tidiga morgnar blir det! Men jag är glad ändå! *stråla*

" Min ros min lilja, jag skulle vilja leva med dig alla mina da´r" - P.D

Inga kommentarer: