07 september 2008

25 år och en dag

Ett stort TACK till alla som på ett eller annat sätt uppvaktade mig på min födelsedag! Jag fick så fina kort, telefonsamtal, sms och till och med besök från ett helt gäng fikasugna! Jag fick choklad, hibiskuste ända från Egypten, blandskivor, hudprodukter, blommor, presentkort på massage, kläder, en resa till Glasgow och så ska Peter bygga drivbänkar till mig som jag kan ha på balkongen till våren! Helt underbart, så mycket kärlek och mys fick jag under gårdagen att jag nästan svämmar över... något mer som svämmar över är min mage, mitt kylskåp och mitt skafferi. Jag hade tydligen missbedömt mina gästers fikaförmåga! Istället för att ta två tårtbitar, minst en cupcake och en handfull småkakor klarade många av ynka en tårtbit och max två kakor (inte ens det i vissa fall, Peter smakade inte tårtorna förrän idag!) *le*. Jaja, vi har mycket kvar att trycka i oss men det tråkiga är att jag inte är ett dugg sugen längre...

"A quarter of a century; makes a girl think" - Marilyn Monroe

7 kommentarer:

Il Talentuoso di TG Talenti sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Tove Solbeckar sa...

Jag kommer och räddar dig!!!

Det var ett väldigt mysigt kalas du hade. Jag fruktar inte min egen 25-årsdag alls längre =)

Kram!!

Erik Sandh sa...

lite bitter att jag missade fikat... men du, skulle inte du ringa tillbaka...

J. sa...

Stort grattis i efterskott! Men, hur kan du vara 25? Jag fyller ju 27...

Anonym sa...

Tack för allt fikabröd som vi fick hem. Det var gott med en kaka till fm fikat.
Kram mamma

Anna sa...

Duktig mamma! Äntligen vågade du ta steget ut i den stooora världen! Puss

Elin sa...

Grattis i efterskott kusin!
Kom gärna till Stockholm i slutet av Sep när jag fyller 25 (för 7e gången...)
*Stor kram*