11 oktober 2008

1, 2, 3, 4!!!

I helgen ska jag prova på livet som fyrbarnsmamma! Goda vännen och tillika mamman Åsa blir idag kidnappad av kära sambon för att fira hennes kommande 30-års dag, och de kommer åka tillsammans med ett par goda vänner. Så, Åsa och Christian har två barn, och de goda vännerna likaså - alltså, fyra barn till Anna från och med om en dryg timme till ungefär kl 20.00 söndag kväll. Och måndag morgon ska jag under kniven... Fullt upp med andra ord! Är lite nervös måste jag medge, inför måndagen alltså, helgen har jag inga bekymmer med alls! Nålar och knivarr och blod och aj och usch... mmm, men en rörligare och mindre smärtande handled ser jag fram emot!
Nu ska jag äta frukost och hinna plantera mina nyinköpta höstväxter på balkongen, annars vet man ju inte när det hinns med!!!

2 kommentarer:

Jo sa...

Lycka till med båda sakerna! Det kommer gå jättebra.

Anonym sa...

Åh va kul! Jag tror barnen är det perfekta botemedlet mot nervositeten, du kommer inte hinna tänka påt! ;)